ЦСКА - ОФИЦИАЛЕН ФЕН МАГАЗИН
Български  English  

ОБЩИ УСЛОВИЯ

Добре дошли в сайта CSKA.BG - официалния онлайн-магазин на ЦСКА.

Това са условията за пазаруване в нашия сайт:

ДОСТАВКА

Доставката на продуктите се извършва чрез куриер СПИДИ или на място на стадион „Българска армия“:

СПИДИ прави доставки от понеделник до петък, през деня. Продуктите не могат да бъдат доставени в определени часове или дни. В случай на отсъствие на получателя, куриерът ще остави съобщение. Ако доставката не се получи до два пъти, моля свържете се с куриера.

Важно е да се посочи правилен телефонен номер (фиксиран или мобилен телефонен номер), за да се улесни доставката. Важно е да се посочи точен и подробен адрес за доставка, където някой може да получи стоката. Важно е при необходимост да се посочи име на звънец.

ПФК ЦСКА-СОФИЯ ЕАД не носи отговорност за каквито и да било повреди в предоставянето на стоките от страна на куриера. Моля, за подобни проблеми да се обръщате към куриерската служба.

Ако желаете доставка извън България, ние препоръчваме да се свържете с нас чрез cska.bg.

ЦЕНА НА ДОСТАВКА

Стоките се доставят чрез куриерска служба СПИДИ. 

Плащане с наложен платеж: стойността на стоката + куриерската услуга.

Авансово плащане: (плащане с карта чрез виртуален ПОС терминал, по банков път, на място на стадион „Българска армия“, чрез пощенски запис или PayPal).

Цената на доставката зависи от теглото / обема на пакета. Вие можете да видите разходите в края на реда, преди да потвърите поръчката.

СРОКОВЕ ЗА ДОСТАВКА

за оригиналните артикули на АДИДАС – доставката е до 50 дни след заплащането. За всички останали артикули -  в рамките на 10 дни от датата на заплащането на поръчката.  Всяко забавяне на доставката може да бъде причинено от временното отсъствие на продуктите, от куриерската служба, поради форсмажорни обстоятелства или в случай на почивни дни. В случай на покупка с кредитна карта, по банков път, пощенски запис или PayPal, забавянето на пратката може да бъде причинено от невъзможността за потвърждаване на сумата. Ако след 5 работни дни (с изключение на събота и неделя), все още не е получена стоките, моля обадете се на номер 0888 481948 или се свържете с обслужване на клиенти на emarketing@cska.bg .

За доставки извън България – всеки случай е индивидуален.

При необходимост от възстановяване на сума, платена чрез карта, същата сума се възстановява по същата картова сметка на потребителя чрез възстановяваща картова операция.

ОБЩИ УСЛОВИЯ

Търговски марки, лога и други отличителни белези в магазина принадлежат на съответните им собственици.
CSKA.BG има договорни отношения за използването на търговски марки, лога и други отличителни знаци, включително възпроизвеждане на други сайтове.
Съдържанието на сайта (текст, графики, изображения и анимации) са защитени с авторски права.

За всяка покупка на стоки през сайта се прилага следното:

Чл. 1. ОПРЕДЕЛЕНИЯ

1.1. "Уебсайт" е уебсайта CSKA.BG, посветен на продажбата на официални артикули на ЦСКА;

1.2. "Клиент" е лицето (физическо или юридическо лице), което закупува от Уебсайта по общите условия за продажба;

1.3. "Поръчка" е форма на желание за купуване на Продуктите (определени по-долу) за продажба, извършена от Клиента през сайта;

1.4. "Продукти" са стоките за продажба в сайта, в съответствие с общите условия за продажба;

1.5. "Персонализирани продукти" са стоките, които са поръчани по указания на клиента;

1.6. "Цена" е стойността на Продуктите, която трябва да бъде заплатена от Клиента;

1.7. "Договор" е договора от разстояние, който се отнася до продажбата на продуктите, съгласно общите условия за продажба;

1.8. "Страни" са ПФК ЦСКА-СОФИЯ ЕАД и КЛИЕНТА.

Чл. 2. УСЛОВИЯ ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОРА

2.1. Продуктите се предлагат за продажба при условията и по реда в момента на поръчката, предвидени в договора, публикувани на сайта.

2.2. За да се пристъпи към покупка Клиентът трябва да  следва следните процедури:
2.2.1. да избере Продукта и да натисне бутона "Купи". Ще се покаже обобщение на основните характеристики на избрания продукт и посочване на общата дължима сума, включително и транспортните разходи (с изключение на евентуални митнически такси).
2.2.2. да натисне бутона "Поръчай" и да попълни формата за заявка ( "Поръчка"), заявявайки желяния начин на заплащане. Преди да пристъпи към следващата стъпка, Клиентът трябва да  провери точността на въведените данни. Той/тя е отговорен/на за истинността на данните, които е предоставил/а.
2.2.3. ако е съгласен/на  с тези Общи условия на договора -да натисне бутона, за да потвърди приемането на същите, като постави отметка в квадратчето до думите "Приемам условията“;

2.2.4. Чрез натискане на бутона "ПОТВЪРДИ", Вие сте реален купувач и тази поръчка Ви води до задължение за заплащане на стоките, които сте поръчали.

2.3. След това, клиентът ще получи потвърждение на поръчката, в което ще бъдат описани вида на поръчаните продукти, цената на всеки един от тях, съответните данъци, разходи за доставка, избрания начин на плащане.

2.4. Договорът се сключва задължително за двете страни, когато ПФК ЦСКА-СОФИЯ ЕАД изпрати на клиента потвърждение на имейл адреса, посочен в регистрацията.

2.5. Производството и предлагането на персонализирани продукти, предлагани за продажба чрез интернет страницата е предмет на конкретно искане от страна на клиента по инструкциите, предоставени в сайта. За закупуване на тези продукти е необходимо да предплатите и нямате право да се оттеглите от договора за покупка.

Чл. 3. ДОСТАВКА

3.1. Доставката на продуктите е на адреса за доставка, посочен от клиентите  и се извършва от куриер.

3.2. Време на доставка на продукти: за оригиналните артикули на АДИДАС до 50 дни, за всички останали артикули до 48 часа за България, за международни пратки – всяка дестинация е индивидуална и след допълнителни указания чрез координатите за контакти.

3.3. В случай на неуспешно доставяне на стоката в рамките на периода или в срок от петнадесет дни, Клиентът има право да покани ПФК ЦСКА-СОФИЯ ЕАД за компенсация. Ако доставката не бъде извършена в рамките на допълнителен период от време в зависимост от обстоятелствата, клиентът има право да прекрати договора, само ако и през допълнителния срок стоките не са били доставени.

3.4. В случай на липса на един или повече продукти при поръчка (неплатени), след потвърждението на поръчката, ПФК ЦСКА-СОФИЯ ЕАД ще информира клиента по електронна поща, но все пак ще извърши превоза на останалите продукти, поръчани от клиента. В този случай договорът ще бъде валиден само за стоките действително  изпратени и клиентът не може да откаже частичнaтa доставка или плащането на действително доставената стока, нито има право на обезщетение или компенсация. Ако е платил и не е получил цялата поръчка, клиентът има право да получи връщане на съответната стойност на липсващите продукти.

Чл. 4. РЕГИСТРАЦИЯ

4.1. За да направите покупка на стоки е необходимо да се направи предварителна регистрация. Регистрацията е безплатна, бърза и не включва никакви задължения за закупуване. При първоначалната регистрация Клиентът ще получи автоматично парола, която може да се промени веднага чрез връзката в имейла за потвърждение. Клиентът се задължава да предостави вярна, достоверна и пълна: лична информация, лични данни за контакт, друга информация, необходима за поръчката.

4.2. Клиентът е длъжен да съхранява копие от потвърждението за покупка, изпратен от CSKA.BG  на имейл адреса, посочен от клиента по време на регистрацията. В сайта в „Моят акаунт“ можете да следите всички Ваши поръчки, както и да изтеглите фактурите по всяко време.

чл. 5. ЦЕНА, ПЛАЩАНЕ И ФАКТУРА

5.1. Цените са в лева и включват данък върху добавената стойност (ДДС).

5.2. Общата цена в края на поръчката включва и куриерската услуга, но не включва евентуалните митнически такси.

5.3. Начини на плащане: по банков път, чрез PayPal, с наложен платеж, на място на стадион „Българска армия“, с пощенски запис, с кредитна/дебитна карта.

5.4. Фактурата можете да изтеглите от „Моят акаунт“.
Клиентът трябва много внимателно и точно да попълни всички свои данни.

ЧЛ. 6. ФОРСМАЖОРНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА

6.1. Ако договорът не може да се изпълни, дори и частично, поради липса на стоки или други форсмажорни обсоятелства, ПФК ЦСКА-СОФИЯ ЕАД  ще уведоми клиента в срок от тридесет дни, считано от деня, в който е направена поръчката. Така страните ще бъдат освободени от всичките си задължения, с изключение на възстановяването на всички вече платени суми.

ЧЛ. 7. АВТОРСКИ И ТЪРГОВСКИ МАРКИ

7.1. Договорът не предоставя никакви права на клиентите за търговски марки, лога и други отличителни знаци в сайта. 

ЧЛ. 8. ПРАВО НА ОТКАЗ

8.1. В съответствие със законовите разпоредби клиент-потребителят има право да се откаже от договора, без да дължи неустойка и без да се налага да се уточнява причината, не по-късно от петнадесет дни от получаване на стоката (или в случая на множество стоки, поръчани от една поръчка и доставени отделно, в деня, в който Клиентът или трето лице, посочено от него, различно от превозвача, влезе във владение на последната стока).

8.2. С цел да се упражни правото на отказ, Клиентът трябва, преди изтичането на срока, посочен по-горе, да информира ПФК ЦСКА-СОФИЯ ЕАД за решението си:
а) чрез изпращане на писмено уведомление на следния адрес:

гр. София 1504
район р-н Средец
бул. "Драган Цанков" № 3 - Стадион "Българска армия"
ПФК ЦСКА-СОФИЯ ЕАД

или  по електронна поща : emarketing@cska.bg

8.3. В случай на упражняване на правото на отказ, клиентът трябва да върне стоката на следния адрес: 

гр. София 1504
район р-н Средец
бул. "Драган Цанков" № 3 - Стадион "Българска армия"
ПФК ЦСКА-СОФИЯ ЕАД

без забавяне и при всички случаи в срок от петнадесет дни след датата на уведомлението за решението си да прекрати договора.

8.4. Преките разходи по връщането на стоката са за сметка на клиента.

8.5. Клиентът трябва да върне стоката в състояние на запазване и с оригинални етикети. Върнатите атикули трябва да бъдат в непроменено състояние от първоначалното, с етикети и цялостна опаковка.

8.6. Ако правото на отказ е упражнено в съответствие с посоченото по-горе, ПФК ЦСКА-СОФИЯ ЕАД в рамките на тридесет дни от получаване на уведомлението за отказ от поръчката и получaване на  стоката обратно, трябва да върне на  Клиента всички плащания, получени по отношение на сделката.

8.7. Правото на отказ е изключено в случай на доставка на персонализирани стоки , както и разпечатани стоки, по хигиенни причини или свързани с опазване на здравето на хората.

ЧЛ 9. ВАШИТЕ ПРАВА В СЛУЧАЙ НА РАЗЛИЧИЯ В ПРОДУКТИТЕ

9.1. В случай, че клиентът смята, че има дефект в продукта, същият има право да поиска ремонт или подмяна, без разходи, ако това не е прекалено скъпо, а когато това не е възможно или би било прекалено скъпо, може да поиска подходящо намаление на цената или анулирането на договора.

Чл. 10. ПОВЕРИТЕЛНОСТ

10.1. Цялата информация на клиента, необходима за изпълнение на договора се извършва в съответствие с разпоредбите за защита на личните данни.
 
Чл. 11. КОМУНИКАЦИИ

11.1. Всички съобщения между страните се правят в писмена форма и се изпращат на другата страна на посочните адреси.

11.2. Валидни са и  подадените в писмена форма съобщенията на имейл адреса на двете страни.

ЧЛ. 12. ПРИЛОЖИМОТО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО И ЮРИСДИКЦИЯТА

12.1. Страните, които влизат в договора се съгласяват, че клаузите се уреждат от българското  законодателство и при спазване на българската съдебна компетентност.

12.2. Всеки спор относно валидността, изпълнението или тълкуването на споразумението и неговите последици ще бъдат разглеждани при АС на БТПП.

ЗА КОНТАКТИ

В услуга на клиентите сме на разположение за информация, свързана с продуктите, поръчки, доставки, лични данни и др.

Можете да се свържете с нас по следните начини:

Телефон: 0888 48 1948

гр. София 1504
район р-н Средец
бул. "Драган Цанков" № 3 - Стадион "Българска армия"

 

За повече информация относно възстановяването на суми или транзакции с кредитни карти, изпратете Вашето запитване по имейл - emarketing@cska.bg



Вземете вашата членска карта